Biuro prasowe

Czarny Piątek tuż, tuż. Eksperci zalecają: zachowajmy ostrożność

Za chwilę tzw. Czarny Piątek. Sklepy szykują się na zwiększone obroty i próbują przyciągnąć klientów specjalnymi promocjami. W Polsce to jeszcze stosunkowo nowa inicjatywa, dlatego rozmach zakupowego szaleństwa nie przybiera aż takiej skali, jak za oceanem. Niemniej, zapewne wielu Polaków pokusi się o skorzystanie z promocji. Ważnym jest, aby nawet w takim dniu nie dać się ponieść i świadomie dokonywać zakupowych wyborów. Jak nie nadszarpnąć swojego budżetu w tym trudnym dla wielu portfeli okresie, radzą eksperci platformy kredytowej Bancovo.

Najpierw Showmax, teraz smartfony – nowa promocja Bancovo

Platforma kredytowa Bancovo uruchamia ciekawą ofertę dla swoich klientów. W ramach startującej 19 listopada promocji „Black Week”, każdy kto weźmie kredyt lub pożyczkę na Bancovo otrzyma w prezencie iPhone, smartfon Xiaomi lub Mi Band. Klasa sprzętu zależeć będzie od wysokości zobowiązania. Promocja potrwa do 27 listopada.

Kampania telewizyjna Bancovo, już na początku przyszłego roku

Bancovo – nowatorska platforma kredytowa online, przyszły rok rozpocznie telewizyjną kampanią ATL. Do przetargu na jej kreację i obsługę zaproszono cztery agencje. Ich zadaniem będzie opracowanie założeń komunikacyjnych dla marki i przedstawienie własnych konceptów kreatywnych. Efekty tej pracy widzowie poznają w pierwszym kwartale 2019 r.

PSD2 pchnie banki w objęcia fintechów

Dyrektywa PSD2, mająca na celu wyrównanie szans w obrębie sektora finansowego poprzez otworzenie go na obecność podmiotów niebankowych, zbliża się wielkimi krokami do etapu faktycznej realizacji. W marcu przyszłego roku rozpocznie się faza testowa, a od września jej mechanizmy będą wdrażane produkcyjnie. Wejście ustawy w życie skutkować będzie zaostrzeniem konkurencji na rynku finansowym. Banki, aby utrzymać swoją pozycję, będą zmuszone do inwestowania w technologię, same po części stając się fintechami. Alternatywą do takiego działania jest nawiązywanie bezpośredniej współpracy z innowatorskimi firmami, takimi jak np. Bancovo, przekładającej się na łatwiejsze i mniej kosztowne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów.