Kariera

Doradca Klienta ds. Contact Center

Bancovo to pierwsza w Polsce platforma, na której Klient ma możliwość porównania produktów bankowych i pozabankowych oraz dokonania zakupu bez wychodzenia z serwisu. Rosnąca lista partnerów zapewnia naszym Klientom szeroki wachlarz ofert, co umożliwia dokonanie właściwego wyboru.

 

Twoje Zadania:

 

  • telefoniczna obsługa klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym
  • sprzedaż produktów finansowych
  • budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • realizowanie postawionych celów i wskaźników
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku firmy

Twój kapitał:

  • możesz pochwalić się sukcesami w sprzedaży przez telefon i/lub jesteś liderem sprzedaży w swoim zespole
  • masz min. 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • jesteś osobą komunikatywną i masz dobrą dykcję
  • lubisz pracę z ludźmi
  • lubisz zmiany i chcesz nauczyć się czegoś nowego w środowisku startupowym
  • lubisz i możesz pracować w systemie zmianowym (8:00-21:00)
  • masz wykształcenie min. średnie
  • dobrze obsługujesz komputer
  • jesteś dyspozycyjny/-a do pracy w weekendy (decyzję pozostawiamy Tobie)

Twój zysk:

  • stabilne zatrudnienie – do wyboru umowa o pracę lub umowa zlecenie w elastycznym wymiarze czasu pracy (praca na cały etat lub część etatu – dostosujemy się do Twojej dyspozycyjności)
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premie miesięczne adekwatne do osiąganych wyników
  • prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy
  • rozwój zawodowy – poszerzanie doświadczenia i możliwość awansu w strukturach organizacji
  • różnorodny charakter pracy – udział w projektach, konkursach i szkoleniach
  • praca w nowoczesnej instytucji finansowej (fintech
Powrót