Kariera
Administrator HelpDesk
Będziesz odpowiadać za:
- rozwój infrastruktury IT,
- administrowanie serwerami w naszym Data Center,
- administrowanie kontami użytkowników w usłudze Azure Active Directory oraz zarządzanie uprawnieniami w aplikacjach,
- administrację infrastrukturą sieciową (puktami dostępowymi, sprzętem sieciowym CISCO),
- pomoc użytkownikom (lokalnym i zdalnym) w codziennych problemach z oprogramowaniem i sprzętem
- instalację i konfigurację stacji roboczych
- zakupy IT
- onboarding nowych pracowników
Nasze oczekiwania:
- minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość pakietu Microsoft Office 365 i jego administracji ( admin.office365.com, umiejętność zarządzania składnikami Office365 Business, Teams, Sharepoint, OneDrive, Skype for Business)
- podstawowa znajomość usługi Azure Active Directory i jej specyfiki (ograniczeń/różnic w stosunku do AD on-premise)
- praktyczna znajomość zarządzania w środowiskach opartych o system Linux,
- znajomość Cisco IOS i zagadnień związanych z administracją sieciami komputerowymi
- chęć do nauki i rozwoju
W zamian oferujemy Ci:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w nowoczesnym środowisku IT
- narzędzia pracy – TeamViewer, Azure portal, Office 365 Admin Center itp