Kariera

Administrator HelpDesk

Będziesz odpowiadać za:

  • rozwój infrastruktury IT,
  • administrowanie serwerami w naszym Data Center,
  •  administrowanie kontami użytkowników w usłudze Azure Active Directory oraz zarządzanie uprawnieniami w aplikacjach,
  • administrację infrastrukturą sieciową (puktami dostępowymi, sprzętem sieciowym CISCO),
  • pomoc użytkownikom (lokalnym i zdalnym) w codziennych problemach z oprogramowaniem i sprzętem
  • instalację i konfigurację stacji roboczych
  • zakupy IT
  • onboarding nowych pracowników

 

Nasze oczekiwania:

  • minimum 6 miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość pakietu Microsoft Office 365 i jego administracji ( admin.office365.com, umiejętność zarządzania składnikami Office365 Business, Teams, Sharepoint, OneDrive, Skype for Business)
  • podstawowa znajomość usługi Azure Active Directory i jej specyfiki (ograniczeń/różnic w stosunku do AD on-premise)
  • praktyczna znajomość zarządzania w środowiskach opartych o system Linux,
  • znajomość Cisco IOS i zagadnień związanych z administracją sieciami komputerowymi
  • chęć do nauki i rozwoju

 

W zamian oferujemy Ci:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w nowoczesnym środowisku IT
  • narzędzia pracy – TeamViewer, Azure portal, Office 365 Admin Center itp
Aplikuj
Powrót